bannerbanner

فروش عمده ژیله مردانه

5/5 - (2 امتیاز)

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت فروش عمده ژیله مردانه با شماره های زیر تماس بگیرید

فروش عمده ژیله مردانه

فروش عمده ژیله مردانه 

امروزه پیشرفت بسیاری در صنعت پوشاک و تولید و فروش عمده جلیقه مردانه و انواع پافر مردانه را می‌توان مشاهده کرد. مسئله مهم برای خرید عمده ژیله مردانه در مرحله اول، کیفیت ژیله و در مرحله دوم  و قیمت عمده جلیقه مردانه است. همانطور که می‌دانید پافر و جلیقه را در می‌توان در فصل بهار با انواع تیشرت آستین بلند و آستین کوتاه، در پاییز و زمستان با انواع بافت و دورس و هودی پوشید. برای خرید عمده ژیله و جلیقه مردانه به نکات زیر توجه کنید.

  • کیفیت دوخت ژیله 
  • طراحی پافر مردانه
  • جنس پارچه استفاده شده در دوخت جلیقه 
  • خرید از مراکز تولید و پخش جلیقه مردانه 
  •  قیمت عمده جلیقه مردانه 

تولیدی جلیقه مردانه تهران 

خرید عمده پوشاک مردانه از مراکز تولید و پخش جلیقه مردانه عموما برای مصرف کننده بسیار به صرفه است. در مراکز تولیدی ژیله مردانه می‌توان جنس پارچه استفاده شده در ژیله را انتخاب کرد. انواع طراحی‌های مد نظر برای جلیقه را مشاهده و انتخاب کرد. می‌توان برای دوخت پافر مردانه از طراحی‌هایی استفاده کرد که با طرح‌های خارجی رقابت دارند. تنوع طرح ژیله را در فقط  تولیدی ژیله می‌توان مشاهده کرد.

ژیله‌های تولید شده تیم دیورسومد توسط با تجربه‌ترین خیاط‌ها با بهترین دوخت‌های صنعتی صورت می‌گیرد. این ژیله گارانتی یک ساله داشته و کیفیت ژیله با این گارانتی کاملا تضمین می‌شود. پوشاک عمده را باید از تولید کنندگانی که سابقه بالا در تولید و پخش عمده پوشاک دارند تهیه کرد، چرا که کیفیت کار این تولیدی‌ها بیانگر ضمانت کالایی است که شما سفارش داده اید. نکته قابل توجه در خرید از مرکز تولید و پخش عمده جلیقه مردانه این مورد است که می‌توان تعداد بالای ژیله و پافر مردانه را در مدت زمان کوتاه با کیفیت عالی از تولیدی ژیله مردانه دریافت کرد. 

قیمت عمده جلیقه مردانه 

در نهایت قیمت عمده جلیقه مردانه برای خرید بسیار اهمیت دارد. با خرید از مراکز تولیدی و پخش عمده پوشاک مردانه ، با توجه به این که هیچ واسطه‌ای برای خرید و فروش وجود ندارد، شما با قیمت بسیار مناسب می‌توانید کالا مورد نظر خود را تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت عمده جلیقه مردانه و شرایط پرداخت نقدی و اقساطی می‌توانید با شماره تلفن 09121413890 تماس بگیرید. 

سوالات متداول فروش عمده ژیله

آیا امکان خرید عمده پافر مردانه از تولیدی ژیله تهران موجود است؟

بله برای ثبت سفارش و خرید و فروش پوشاک مردانه به صورت عمده با ما تماس بگیرید.

تفاوت پافر مردانه با ژیله و جلیقه چیست؟

لباس‌های زمستانی که به صورت بالشتی و پف دار هستند پافر نام دارند. 

نحوه خرید عمده پافر مردانه یا ژیله چگونه است؟

خرید عمده پافر به صورت حضوری، از طریق تماس تلفنی و یا از طریق سایت امکان پذیر است.