bannerbanner
بهترین فروشگاه های آنلاین کاپشن و پوشاک مردانه در سال 2024

بهترین فروشگاه های آنلاین کاپشن و پوشاک مردانه در سال 2024

date 1402/06/22 show comments 0 دیدگاه

5/5 - (3 امتیاز)

بهترین فروشگاه های آنلاین پوشاک مردانه (مارک هایی که می خواهید خرید کنید)

در حال حاضر، مردان به لطف فروشگاه‌های آنلاین لباس که به هر مسیر مد می‌پردازند و در همه قیمت‌ها ارائه می‌دهند، راحتی بیشتری نسبت به قبل دارند. با تعداد زیادی برچسب برای انتخاب، دیورسومد با مجموعه ای از بهترین فروشگاه های آنلاین لباس مردانه که در هر اندازه، شکل و بودجه ای را پوشش می دهند، به کمک آمده است.

بهترین مارک های مقرون به صرفه

صرف نظر از بودجه شما، هر مردی به دنبال لباس های مقرون به صرفه ای است که مطابق با سلیقه شخصی و حس استایل او باشد. برندهای زیادی وجود دارند که گزینه‌هایی را  برای تولیدی کاپشن مردانه ارائه می‌دهند که مناسب است و همچنان کیفیتی را ارائه می‌دهند که می‌توانید به آن وابسته باشید که مکمل کمد لباس شما باشد. در زیر برخی از بهترین مارک هایی وجود دارد که ثابت می کنند سبک در هر قیمتی موجود است.

1. اچ اند ام | H&M

مد سریع مسلماً یکی از بزرگ‌ترین گرایش‌های امروزی است و H&M با ارائه دسترسی مشتریان خود به طراحان مشهور با کسری از هزینه، جایگاهی در این صنعت ایجاد کرده است.

در هر فصل، همکاری با افرادی مانند Balmain یا Karl Lagerfeld به مردان اطمینان می دهد که دارای کیفیتی هستند که قیمت مناسبی دارند و دارای کیفیتی هستند که می توانند در زنجیره های معمولاً گران تر به دست آورند. مردانی که می‌خواهند با بودجه‌ای کم لباس بپوشند تا تحت تأثیر قرار بگیرند، همیشه می‌توانند برای خرید یک سری بلیزر، تولیدی کت و شلوار مردانه، شلوار جین و موارد دیگر به H&M مراجعه کنند.

2. یونیکلو | Uniqlo

کمد لباس هیچ مردی بدون اصول اولیه کامل نمی‌شود و Uniqlo یکی از معدود خرده‌فروشانی است که می‌توان برای کالاهای اصلی لباس‌های مردانه با قیمت مقرون به صرفه به آن اعتماد کرد.از لباس‌های چینی گرفته تا جین‌های جین، تولیدی پیراهن آستین بلند و کت‌های آکسفورد، این برند الگوهای ساده‌تر و حتی چند ترند روز را برای به‌روز نگه‌داشتن مردان ارائه می‌کند. مردی که از بودجه آگاه است، نیازی به جستجوی برچسبی ندارد که با کسری از هزینه، بر سنگ بنای مد مردانه تمرکز کند.

3. ج کرو فکتوری | J.Crew Factory

برندی که همیشه در خط مقدم ترندهای مردانه بوده است، J.Crew و شعبه آن J. Crew Factory همچنان در تولید خط پیچیده ای از چینی ها، پیراهن های دکمه دار و کت و شلوارهای با قیمت متوسط، پیشتاز صنعت هستند.

J.Crew Factory با انتخاب گسترده ای که خط مخصوص به خود را جدا از شرکت مادرش دارد، کیفیت مناسبی را با قیمتی عالی برای هر فصل ارائه می دهد.

4. امریکن ایگل اوتفیتر | American Eagle Outfitters

American Eagle Outfitters که در ابتدا به عنوان مقصدی برای نوجوانان و خریداران در سنین کالج به بازار عرضه شد، به یک برچسب پوشاک مردانه همه جانبه تبدیل شده است که انتخاب گسترده تری برای مصرف کنندگان بالغ تر دارد.

جذابیت گسترده این برند تا حدی به پیشنهاداتی است که شامل شلوارهای چینی و جین با کیفیت عالی، پیراهن های فلانل، کت های بمب افکن، لباس های بیرونی و غیره است. American Eagle کیفیتی را ارائه می دهد که کمی بالاتر از مارک های مشابه است و بیش از اندازه کافی پوشاک کلاسیک دارد که پایه اصلی کمد لباس مردانه است.

علاوه بر این، جلب توجه و حفظ توجه مدگرایان جوان تقریباً کاری غیرممکن است که بتوان به طور مداوم آن را جلب کرد، با این حال AEO سال‌ها با مجموعه‌هایی که تأثیر زیادی بر جنبش مثبت بدن گذاشتند، در صدر صنعت باقی مانده است.

این برند با ارائه یک خط چشمگیر که شامل اندازه‌های XXL است، تضمین می‌کند که مردان جوان در هر سایز، انتخاب گسترده‌ای از شلوار جین، هودی، لباس شنا و ژاکت‌هایی که با زیبایی‌شناسی شخصی آنها مطابقت دارد، داشته باشند.

5. گپ | Gap

گپ که نسل‌ها مورد علاقه مردان بود، یکی از برندهای محبوب در زمینه لباس‌های مردانه بوده است، به‌خاطر خط نمادین خود که اکنون دارای شلوار جین، کوتاه، ژاکت، ژاکت و موارد دیگر است.چیزی که این برند را از سایرین متمایز می‌کند، توانایی آن‌ها در ارائه یک انتخاب خنثی است که می‌تواند با اکثر کمد لباس‌ها جفت شود و در عین حال روندهای فصلی را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. مردانی که به دنبال ترکیب مناسبی از کیفیت و قیمت مقرون به صرفه هستند، با پوشاک Gap که مطمئناً برای سال‌های آینده جزء اصلی کمد مردانه خواهند بود، از هر دوی این‌ها مطمئن هستند.

بهترین برندهای لوکس برای مردان

در برهه‌ای از زمان، مردان باید به سطح بعدی مد صعود کنند، که این امر مستلزم جست‌وجوی برندهای لوکسی است که بهترین پارچه‌ها، بهترین جزئیات و روندهای پیشرفته را ارائه می‌دهند. برندهای زیر همه موارد ضروری را برای طراحی مجلل همراه با میراث قابل اعتماد در مد مردانه ارائه می دهند.

6. رالف لورن | Ralph Lauren

رالف لورن مورد علاقه همیشگی مردان در سرتاسر جهان و همیشه در خط مقدم مد، در چندین نسل روندها و استانداردهای لباس مردانه را تعیین کرده است.جدای از طراحی نمادین پولو، این برند دارای مجموعه گسترده و جذابی از شلوار، ژاکت، کت و شلوار و اکسسوری است که همچنان در پوشاک مردانه علامت بالایی ایجاد می کند و دارای تمایز و کیفیتی است که استثنایی است و ارزش سرمایه گذاری را دارد.

7. نورد استورم راک | Nordstrom Rack

برندی مترادف با سبک مجلل و انتخاب گسترده، Nordstrom Rack (تخفیف Nordstrom ) یک مقصد برتر برای مردانی است که به دنبال طراحان برجسته خاصی هستند که لباس‌های عالی را با تخفیف‌های جذاب ارائه می‌دهند.از کت و شلوارها و کفش‌های طراحان گرفته تا لباس‌های بیرونی، کفش‌ها و اکسسوری‌های باکیفیت، این شرکت مجموعه‌ای از برچسب‌ها را ارائه می‌کند که به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها برای کمد لباس مردانه در نظر گرفته می‌شوند.

8. ساکس فیفت اونیو | Saks Fifth Avenue

به عنوان یکی از مقاصد برتر برای پوشاک در سطح جهانی، ساکس طیف گسترده ای از برندهای لوکس را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به سلیقه های اصلاح شده و پرورش یافته برای یک تجربه خرید فراموش نشدنی طراحی شده اند.

Saks Fifth Avenue با طیفی از مدهای درجه یک از کلاسیک تا آوانگارد، نشان دهنده اوج مد برای مردانی است که فقط بهترین ها را می خواهند. البته Saks Off 5 برای تخفیف بیشتر لباس های طراح وجود دارد.

9. آقای پورتر | Mr. Porter

آقای پورتر در رأس کلاس وقتی صحبت از تجمل آنلاین برای مردان به میان می آید، بدون شک یکی از بهترین ها است – بهترین گزینه برای مردان برای خرید پوشاک با کیفیت عالی از خانه است.

این برند نه تنها مصرف کنندگان را در جریان آخرین روندها و پیشرفت های مد مردانه قرار می دهد، بلکه برخی از بزرگترین و محبوب ترین مارک های لوکس را با قیمت های رقابتی و در طیف گسترده ای از سبک ها برای هر زیبایی شناسی ارائه می دهد.

10. برونلو کوسینلی | Brunello Cucinelli

برندهای زیادی وجود ندارند که بتوانند به تولید خطی ببالند که در آن هر محصولی دست ساز است، اما برونلو کوسینلی ، نیروگاه ایتالیایی ، نوع ساخت و طراحی را ارائه می دهد که کمتر کسی می تواند یک شمع آراسته را در دست بگیرد.تنها با استفاده از مواد اولیه مرغوب، مردانی که در جستجوی لباس‌های مردانه شیک هستند که توجه را به خود جلب می‌کنند، می‌توانند آن را در اینجا به وفور با لباس‌هایی بیابند که همیشه یک قدم جلوتر از بقیه هستند.

11. جورجیو آرمانی | Giorgio Armani

فراتر از خیاطی بی عیب و نقص و توجه دقیق به جزئیات، جورجیو آرمانی همیشه به مردان شیک پوش نگاهی تازه از مد کلاسیک ارائه می دهد که استانداردهایی را برای سایرین برای تقلید ایجاد می کند.اجناس پرت‌آپورتر آن‌ها شامل کت و شلوارهای گران‌قیمت، کالاهای چرمی، جواهرات، عینک و سایر لوازم جانبی است که مردان در سرتاسر جهان آن را به‌عنوان درجه یک و بالاترین کالیبر مد مجلل می‌شناسند.

12. تاد اسنایدر | Todd Snyder

استایلی که کاملاً مدرن است و بی دردسر به نظر می‌رسد، نشانه‌ی تاد اسنایدر و خط همنام او از لباس‌های مردانه بی‌عیب و نقص است که نشان‌دهنده مرد مدرن با رویکردی منحصربه‌فرد است.مرد تاد اسنایدر با ارائه مجموعه‌های خیاطی و کپسولی سفارشی در هر فصل که مرزهای استایل معمولی را جابجا می‌کند، فراتر از نزاع است، در مورد مد از هر زاویه‌ای آگاه است و قصد دارد لباسی تیز و در عین حال خلاقانه بپوشد.

13. فرفچ | Farfetch

Farfetch که به‌عنوان بزرگ‌ترین بوتیک آنلاین در جهان شناخته می‌شود، صدها لباس از چندین برچسب مردانه ارائه می‌کند که سبک زندگی لوکس را برآورده می‌کند.

Farfetch با داشتن پوشاک نوآورانه ای که کیفیت و جذابیتی فراتر از استانداردهای متوسط ​​را به ارمغان می آورد، پلتفرمی است که انتخاب هایی را ارائه می دهد که بقیه صنعت را در حال بازی کردن است.

14. ارمنجیلیدو زیگنا | Ermenegildo Zegna

زندگی لوکس به چیزهای ظریف‌تری در زندگی نیاز دارد و Ermenegildo Zegna مردانی را که تقاضای چنین چیزهایی را دارند برای نسل‌ها نگه داشته است.این برند ایتالیایی به خاطر بهترین انتخاب پارچه‌هایی که فصل به فصل بهترین کت و شلوارها را در بازی‌های لباس مردانه می‌سازند، شناخته شده است. مردانی که خیاطی بی عیب و نقص می خواهند و مایل به سرمایه گذاری هستند، هیچ جایگزینی نمی پذیرند.

15. برلوتی | Berluti

تجمل چرمی چیزی است که برلوتی در مورد آن است و کلکسیون های آنها سال به سال به دلیل پرداخت منحصر به فرد و زیبایی منحصر به فرد خود که در بین علاقه مندان به کفش یکی از جذاب ترین کفش ها هستند، مورد ستایش قرار می گیرند.شخصیت و رنگ‌هایی که آنها به جنگل‌های بتنی می‌آورند را هرگز نمی‌توان دست کم گرفت و این برند لباس‌های به یاد ماندنی تولید می‌کند که تاثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

16. لویی ویتون | Louis Vuitton

هیچ لیستی از لوکس بدون درج بز همه آنها، لویی ویتون، کامل نمی شود . به‌عنوان برترین برند جهان در زمینه مد و کلاس، این برچسب به عنوان مقصد نهایی برای همه چیزهایی شناخته می‌شود که از کالاهای چرمی و جواهراتش گرفته تا کفش، کیف‌های دستی و غیره.کاری که لویی ویتون بهتر از هر کس دیگری انجام می دهد این است که انحصارطلبی، نوآوری و کیفیت برتر را با ترکیبی منحصربفرد ترکیب می کند که مردانی که خواهان چیزهای ظریف زندگی هستند به دنبال آن هستند.

این فقط مردان نیستند که به دنبال لباس‌های عالی هستند، زیرا مردان جوان فروشگاه‌هایی را نیز مدیریت می‌کنند که قرار است با بلوغ برندهای مورد علاقه آنها تبدیل شوند. برندهای زیر نشان‌دهنده انواع سبک‌ها و گرایش‌ها هستند که در بین نوجوانان و مردان جوان محبوب هستند و همچنان لباس‌هایی را ارائه می‌کنند که به روز می‌مانند.

17. اربان اتفیتر | Urban Outfitters

Urban Outfitters با توانایی ماندن در روند فصل به فصل و ارائه پوشاکی که مردان جوان می‌خواهند، یک کالای اصلی در صنعت است که به خاطر مجموعه‌هایش شامل شلوار جین، سه راهی گرافیکی، هودی، لباس‌های ورزشی و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی مشهور است.

استعداد آنها برای مد و توانایی ارائه چیزی برای تقریباً هر سلیقه با قیمت های مناسب چیزی است که این برند را از رقبا متمایز می کند.

18. ابرکرومبی و فیچ | Abercrombie & Fitch

فراتر از کمپین‌های بازاریابی نمادین خود در هر فصل، Abercrombie & Fitch همچنین به دلیل ایجاد سبک‌هایی که در فرهنگ جوانان ریشه‌دار شده‌اند که تازه و هماهنگ با روندهای امروزی است، شناخته می‌شوند.با مجموعه‌هایی که شامل کت‌های جین کلاسیک، تی‌های لوگو، چینی و اکسسوری‌های ضروری است، این برند همچنان مورد علاقه دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشگاهی است.

بهترین فروشگاه های کت و شلوار

یکی از ملزومات مطلق در کمد لباس هر مردی، یک کت و شلوار عالی (یا دو) است که می تواند برای کارکردهای مختلف پوشیده شود و متناسب با اندام شما باشد. پیدا کردن کت و شلوار می تواند دلهره آور باشد، اما برخی از خرده فروشان وجود دارند که با ارائه انتخاب ها و سبک هایی که مردان در همه جا به دلیل عملکرد اختصاصی فصل به فصل خود به آن گرایش پیدا کرده اند، در بازار نامی دست و پا کرده اند. در زیر، ما بهترین فروشگاه های کت و شلوار را پوشش می دهیم.

19. بلک لاپل | Black Lapel

تعداد کمی از لیبل‌ها خدمات دربانی ممتاز را با لباس‌های خود ارائه می‌دهند، و Black Lapel مسیر خود را در این صنعت به‌عنوان یک شرکت پوشاک مردانه ترسیم کرده است که مشتریان را در هر مرحله از فرآیند برای دستیابی به کت و شلواری که مطابق با انتظارات است، هدایت می‌کند. .

از ابتدا تا انتها، این فرآیند تقریباً سه هفته طول می کشد تا یک کت و شلوار سفارشی متناسب با سبک شما باشد و یکی از مهم ترین سرمایه گذاری ها در کمد لباس شما برای سال های آینده باقی بماند.

20. ایندوچینو | Indochino

مردانی که می خواهند کت و شلواری چشمگیر سفارشی و ساخته شده با اندازه های دقیق خود داشته باشند، می دانند که Indochino یکی از معدود فروشگاه های معتبر پوشاک مردانه است که به این هدف اختصاص داده شده است. جدا از کت و شلوار، این برند دارای موجودی است که شامل کت و شلوار، کت و شلوار، جلیقه و لوازم جانبی است که برای بالا بردن کمد لباس مردانه طراحی شده اند.

با استفاده از مدل مستقیم به مصرف کننده و اندازه گیری سفارشی، Indochino قیمتی را حفظ می کند که برای اکثر مردان قابل دسترسی است و شامل یک تجربه خیاطی شخصی است که بهترین تناسب ممکن را تضمین می کند.

21. مینستری اف ساپلای | Ministry of Supply

تعداد کمی از برندها هستند که برای تولید خط تولید لباس خود چنین امتیازی را به مواد با فناوری پیشرفته می دهند، اما وزارت عرضه با ایجاد راحتی و عملکرد برای تولید مجموعه های چشمگیر، نامی را در لباس مردانه ایجاد کرده است.آقایان از موادی که استفاده می‌کنند، بدون چروک، تنفس، و دارای خواص ضد رطوبتی که تعریق را به حداقل می‌رسانند، قدردانی می‌کنند. این برند کمی در سطح بالایی از طیف مقرون به صرفه قرار دارد، اما با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که در خط تولید خود گنجانده‌اند، مردان از کیفیت بالا و همچنین استایلی که در هر جای دیگری به سختی به دست می‌آید، مطمئن می‌شوند، به‌ویژه با انتخاب لباس‌های مردانه. پیراهن و شلوار.

22. بونوبوها | Bonobos

در بیش از یک دهه، Bonobos از تنها یک خط شلوار به یک خط کاملاً شناخته شده لباس مردانه تبدیل شده است که شامل برخی از بهترین کت و شلوارهای موجود در صنعت است.

از کت و شلوارهای پشمی و کت و شلوارهای پشمی گرفته تا کت‌های اسپرت سبک وزن و کت‌های پرفورمنس با سبک‌های امروزی، Bonobos با مجموعه‌ای همه‌کاره و ثابت در هر فصل که با مردان شیک امروزی طنین‌انداز می‌شود و با گزینه‌های فراوانی که از گاه به گاه هوشمند به مدل‌های مختلف می‌آیند، نشان می‌دهد. حرفه ای تجارت

دیورسو همه چیز را از سوئیت‌های کامل گرفته تا این شلوارهای جین کشدار 4 طرفه ممتاز حمل می‌کند .

علاوه بر این، برندهای زیادی وجود ندارند که بتوانند با اطمینان خطی از سایزهای بلند را ارائه دهند که به طور خاص برای مردان کوتاه قد و قد بلندتر طراحی شده است که به ویژه در مورد کت و شلوار مهم است.

از شلوار جین و تی، چینو و کت‌های بلند، این برچسب لباس‌های چشم‌نوازی طراحی می‌کند که مردان را قادر می‌سازد تا با اعتماد به‌نفس به نظر برسند و مد روز جلوه کنند. بدون شک، این برندی است که برای مردانی که می‌خواهند بدون توجه به صحنه ظاهری شیک به نظر برسند، فراتر از انتظارات است.

بهترین برندهای لباس خیابانی

هیچ شکی در آن وجود ندارد – لباس های خیابانی دیگر یک روند گذرا نیستند، بلکه در واقع، در سراسر جهان در جنگل های بتنی تبدیل به لباس غالب شده اند. این روزها، برچسب های لباس های خیابانی زیادی در اطراف وجود دارد که هر سبکی به شکلی یا به درجات مختلف موفقیت نشان داده شده است. مارک های زیر شما را در هر چهار فصل شروع می کنند.

23. هایپبیست | Hypebeast

احتمالاً معروف‌ترین برند لباس خیابانی در جهان، Hypebeast زمانی که نوبت به پرورش آنچه قبلاً یک روند بود و رساندن آن به جریان اصلی رسید، قالب را شکست.این برند با داشتن زرادخانه ای از پوشاک که برای مردان از همه اقشار جامعه جذاب است، همچنان یکی از مقاصد برتر برای برندهای پوشاک ورزشی است که سبک برجسته ای را ارائه می دهد که به این ژانر اختصاص دارد.

بهترین فروشگاه های آنلاین کاپشن و پوشاک مردانه در سال 2024

24. آف وایت | Hypebeast

مرحوم ویرجیل ابلوح بزرگ؛ رویایی پشت Off-White ، یک نام تجاری نمادین، از فصل اول تا به امروز تأثیرگذار بوده است. این یکی از رهبران همیشگی لباس‌های ورزشی است که کمتر از یک دهه پیش عرضه شد.

با این مانترا که هیچ مرزی از نظر سبک وجود ندارد که نمی توان از آن عبور کرد، این برچسب دارای طیف گسترده ای از طرح های تخصصی است که مرد آگاه از مد را در راس بازی هجومی خود نگه می دارد. برای کفش های ورزشی تخصصی بیایید ; برای همکاری‌های نوآورانه‌ای بمانید که مد لباس را به سطوح جدید سرگیجه‌آوری می‌برد.

25. ای اس او اس | ASOS

ASOS به عنوان یکی از بزرگترین خرده فروشان در جهان با بیش از 50000 برند (و در حال حاضر) همه چیز را در اختیار دارد تا مردان را با خواسته های پوشاک جنگلی بتنی هماهنگ کند.

مد خیابانی به نمایش گذاشته شده در اینجا شامل همه چیز است، از شلوار جین گشاد و هودی گرفته تا ژاکت، تی شرت های گرافیکی، کفش و موارد دیگر. درگیر پیشنهادات آنها شوید و در کاتالوگی لذت ببرید که هر مردی را از سر تا پا شیک پوش نگه می دارد.

26. سنس | SSENSE

البته، لباس‌های باکیفیت قیمتی دارند، اما SSENSE طرح‌هایی را از برندهای سراسر جهان انتخاب کرده است تا مردان را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به دست بیاورد و آنها را به یکی از خرده‌فروشان برتر تبدیل کرده است که طیف وسیعی از لباس‌ها را ارائه می‌کنند.

از برچسب‌های مستقل و مد گران‌قیمت گرفته تا لباس‌های خیابانی که مسیری جسورانه را در این صنعت ایجاد می‌کنند، این شرکت محصولاتی را ارائه می‌کند که تعادل مناسبی از لوکس، کیفیت و قیمت مناسب را برای لشکر طرفداران خود ایجاد می‌کند.

بهترین مارک ها برای مردان کوتاه قد

جثه نباید مانعی برای استایل بلندتر باشد و برای مردان کوتاه قدتر که به دنبال برندهای مورد اعتماد هستند تا آنها را به رده های بالاتر مد برسانند، فهرست کوتاهی از فروشگاه های آنلاینی است که طیف وسیعی از لباس ها را انتخاب می کنند.

27. اس اند اریت | Ash & Erie

برندی که به قدرت بی ادعا پادشاهان کوتاه قد اعتقاد دارد، Ash & Erie لباس هایی را به طور خاص برای مردان 8 اینچی و کمتر طراحی می کند و آن را به یکی از معدود خرده فروشانی تبدیل می کند که به خواسته های این گروه توجه می کند.

تنها در چند سال کوتاه، Ash & Erie شرکت را گسترش داد و همه چیز از شلوار جین، تی شرت، پیراهن های آستین بلند دکمه دار، لباس های بیرونی و موارد دیگر را در بر گرفت. از ظاهر غیررسمی گرفته تا مناسبت‌های رسمی‌تر، این برند لباس‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که مردانی که قد کوتاه دارند، خوش استایل هستند.

همچنین حتماً لباس بافتنی Ash & Erie و پیراهن‌های تاب‌نخورده را بررسی کنید .

28. اندر | Under 5’10

مردان زیر قد معین به‌طور سنتی برای یافتن لباس‌های متناسب با زندگی‌شان سختی می‌گذرانند، اما Under 510 یکی از فروشگاه‌هایی است که به دعوت مردان در سراسر طیف از لباس‌های اوقات فراغت گرفته تا لباس‌های رسمی پاسخ داده است.

Under 510 با ظاهری جوان‌تر و مدرن‌تر از سایر مارک‌هایی که برای مردان کوتاه‌قد مناسب هستند، مجموعه‌ای محکم از شلوارها و تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌کند که به سمت رویکرد مینیمالیستی‌تر حرکت می‌کنند که بسیاری از مردان از آن استقبال می‌کنند.

29. پیتر منینگ  | Peter Manning

مردان زیر 5/8 اینچ تقریباً 30 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند و این همان بازاری است که برند آمریکایی لباس مردانه پیتر منینگ به طور انحصاری روی آن تمرکز کرده است و استایل و خیاطی را برای مردانی ارائه می دهد که معمولاً به سختی می توانند لباسی متناسب با حس استایل خود تهیه کنند.

این برچسب به دلیل ارائه زیبا از شلوارها و پیراهن‌هایی است که تیزتر از اکثر رقبا هستند و از مواد درجه یک استفاده می‌کنند که یک قدم بالاتر از حد معمول هستند.

بهترین مارک ها برای مردان بزرگ و قد بلند

از طرف دیگر، مردانی که قد بلندتر و قد بلندتری دارند نیز به لباسی نیاز دارند که ظاهر آن‌ها را زیباتر کند و تناسب مناسبی را ایجاد کند. در حالی که رسیدن به بهترین تناسب ممکن برای مردان بزرگ و بلند قد دشوار است، اما واقعیت امروز این است که برندهای زیادی وجود دارند که گزینه‌های شگفت‌انگیزی را برای آنهایی که نیاز به سایز بیش از حد معمول دارند، ارائه می‌دهند.

30. جاکامو | Jacamo

احتمالاً معتبرترین برند پوشاک مردانه که به بازار بزرگ و بلند عرضه می‌شود، Jacamo لباس‌هایی را برای مردان با سایز مشخصی ارائه می‌کند که از سر تا پا آنها را با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌پوشاند.

سایت آنلاین آنها طیف کاملی را ارائه می دهد که شامل لباس های هوشمند، جدیدترین لباس های ورزشی، کفش و لوازم جانبی است که همیشه شیک و مورد تقاضا هستند.

31. جزیره رودخانه | River Island

مردان کاملاً مدرن در اندازه‌های مختلف هستند، و River Island معتقد است که مردان قد بلندتر شایسته دسترسی به جدیدترین لباس‌های مردانه راحت و متناسب با اندام بزرگ‌تر هستند. این برند برداشتی مدرن از مد فعلی و همچنین پوشاک کلاسیک ارائه می دهد که در چندین فصل قابل دسترسی است.

تنوع موجود در اینجا یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این شرکت است و از شلوار و پیراهن‌های پوشیده گرفته تا کفش، River Island تضمین می‌کند که مردان بزرگ و بلندقد با ظاهری تمیز که حس شخصی استایل آنها را برآورده می‌کند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

32. کارهارت | Carhartt

Carhartt به عنوان یکی از معدود برندهایی که ظاهراً برای پاسخگویی به نیازهای مردان فعال فیزیکی ایجاد شده است، مجموعه‌ای عالی از لباس‌های غیررسمی را ارائه می‌کند که برای مردان بزرگ و بلند قد ایده‌آل است.

علاوه بر لباس‌های غیررسمی، این برند همچنین مجموعه‌ای از تی شرت‌های راحت، جین و سویشرت‌هایی را ارائه می‌کند که بادوام و ایده‌آل برای مردان فعال و با قیمتی بسیار جذاب هستند.

33. لندزاند | Lands’ End

Lands’ End که بسته به سبک زندگی، طیف کاملی از لوازم اولیه و استاندارد را به خریداران خود در هر اندازه ارائه می دهد، مجموعه ای را شامل می شود که شامل لباس های خاکی، پولو، گرمکن، کت های بیرونی و کت های کتانی می شود.

آنها نه تنها لباس های درجه یک را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند، بلکه مجموعه های آنها به اندازه کافی همه کاره است که می تواند در چندین فصل به عنوان مکملی عالی برای مردان درشت اندام و بلند قد استفاده شود.

بهترین مارک ها برای شلوار جین

لباس‌هایی وجود دارند که برای هر سبکی ضروری هستند و شلوار جین در این دسته قرار می‌گیرد، چه برای مناسبت‌های غیررسمی یا حتی برای آن دسته از رویدادهای آرام و غیررسمی که نیاز به زیبایی شناسی کم‌رنگی دارند. بهترین شلوار جین همه چیز در مورد تطبیق پذیری و کارایی است و برندهای زیر دارای استایل و برش هایی هستند که در بازار پوشاک مردانه تاثیر گذاشته اند.

34. لیوایز | Levi’s

برند افسانه‌ای، Levi’s نام خود را در لباس‌های جین بر سر زبان‌ها انداخت و همچنان به صنعت یادآوری می‌کند که چرا آنها برای نسل‌ها ستون اصلی کمد لباس مردانه هستند.

Levi’s مجموعه گسترده ای از شلوارهای جین را ارائه می دهد که تقریباً غیرممکن است که مدلی را پیدا کنید که کاملاً متناسب با اندام و زیبایی و همچنین بودجه شما باشد. البته 501 یک کلاسیک برای همیشه است. از میان طیف گسترده رنگ‌ها و شستشوها و همچنین برش‌هایی که علاوه بر باریک‌تر بودن، ظاهری ساده و باریک را ارائه می‌دهند، انتخاب کنید که آنها را از رقبای متمایز می‌کند.

35. کالوین کلاین | Calvin Klein

یکی دیگر از پیشگامان در بازی شلوار جین، کالوین کلین، چشم‌اندازهای جسورانه و هیجان‌انگیزی را برای مردانی ارائه می‌کند که می‌خواهند انتخاب‌های کلاسیک در کنار نسخه‌های پرطرفدار جوان‌پسندی داشته باشند که آنها را از منحنی سبک جلوتر نگه دارد.از شلوار جین تنگ مشکی تا طرح‌های کلاسیک آن‌ها که مورد علاقه عموم مردم است، برند CK جذابیتی جسورانه و جاودانه را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

36. دیزل |  Diesel

شیک، مد روز و غیر متعارف تنها برخی از کلماتی هستند که برای توصیف برندی به کار می روند که هرگز در میانه راه نبوده و هرگز قصد ندارد. دیزل کاملاً در یک خط کار می‌کند، و نگاه تازه آن‌ها به مد جین، ظاهری با طراوت است که دارای کیفیت ایتالیایی و ظاهری معمولی برای نهایت جذابیت است.مردان از طریق فروشگاه آنلاین خود به یکی از گسترده‌ترین لباس‌های جین موجود در بازار امروزی دسترسی دارند که تضمین می‌شود هر کسی را متمایز و متمایز کند.

37. راج اند بونی | Rag & Bone

Rag & Bone که برخی از هوشمندانه‌ترین مدهای خیابانی را در بازار جین ارائه می‌کند، یک برچسب مستقر در نیویورک است که رویکردی کم‌توجه به طراحی ارائه می‌دهد که نادیده گرفتن آن غیرممکن است.مردان تنها با استفاده از پارچه‌های درجه یک در سراسر خط، طیف وسیعی را برای انتخاب از اینجا دارند و گزینه‌های باریک بسیار بالا تا پاهای صاف کلاسیک را در نظر می‌گیرند. این برندی است که برای هر مردی با هر اندازه ای عالی به نظر می رسد و تطبیق پذیری و تنوع کافی برای ارتقاء هر کمد لباسی را ارائه می دهد.

بهترین برندهای پایدار

اکنون بیش از هر زمان دیگری، صرفه جویی در محیط زیست و آگاه بودن از محیط زیست عامل مهمی در یافتن برندهایی است که از این هدف حمایت می کنند. مردانی که به دنبال پوشاکی هستند که از نظر اخلاقی منشأ گرفته یا به صورت ارگانیک رشد کرده باشد، می‌توانند به برچسب‌های زیر مراجعه کنند که به خاطر شیوه‌های کم ضایعات خود شهرت پیدا کرده‌اند.

38. اترنا | Outerknown

به عنوان یک نام تجاری نسبتا جدید، Outerknown با وفادار ماندن به تعهد خود برای تولید پوشاک سازگار با محیط زیست که فرهنگ کالیفرنیا را با یکی از بزرگترین مسائل حفظ امروزی ترکیب می کند، در بازی پوشاک مردانه نفوذ کرده است.خط نوآورانه آنها از نایلون Econyl ساخته شده است و 90٪ محصولات خود را از مواد بازیافتی و ارگانیک تشکیل می دهد. آنها علاوه بر اینکه یکی از چشمگیرترین برندهای پایدار در پوشاک مردانه هستند، مجموعه گسترده ای از پوشاک را نیز ارائه می دهند که شامل لباس های بیرونی، کفش و لوازم جانبی برای مد پوشش کامل است.

39. پاتاگونیا | Patagonia

کاری که برند پاتاگونیا توانسته است بهتر از هر چیز دیگری انجام دهد این است که راهی برای تولید لباس مردانه شگفت‌انگیز به دوستدار محیط‌زیست‌ترین شکل ممکن پیدا کند و همچنان حس استایل خود را حفظ کند.پاتاگونیا سرمایه‌گذاری زیادی در حفاظت دارد و از پنبه ارگانیک به طور انحصاری در تمام پوشاک خود استفاده می‌کند. برای مردانی که سبک زندگی فعالی دارند، مجموعه‌های آن‌ها درجه یک، بادوام و برداشتی تازه از طراحی مدرن است.

40. فرانک و بلوط | Frank and Oak

فرانک اند اوک با ارائه مدی پیشرفته که هنوز هم پلاستیک های بکر و پلی استر را که محیط زیست را تهدید می کنند، از بین می برد، مجموعه ای چشمگیر از جین، ژاکت، کفش، لوازم جانبی و موارد دیگر را ارائه می دهد که متعهد به تقویت روش های بدون زباله است.این برچسبی است که می‌داند چگونه لباس‌های جذابی بسازد که به سبکی که مردان در کمد لباس‌هایشان سزاوار آن هستند سازش نمی‌کنند.

خرید آنلاین ممکن است شما را از فروشگاه‌های فیزیکی کنار بگذارد، اما دستورالعمل‌هایی نیز در ارتباط با آن وجود دارد که می‌تواند به سهولت این فرآیند کمک کند تا آنچه را که واقعاً برای کمد لباس خود می‌خواهید به دست آورید. از پیدا کردن معاملات تا خرید در زمان مناسب سال، در اینجا نکاتی برای به حداکثر رساندن پتانسیل خرید آنلاین خود آورده شده است.

آنچه را که دوست دارید و مناسب است بخرید.

همانطور که در فروشگاه‌ها، هنگام خرید آنلاین، باید روی لباس‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که با حواس شما صحبت می‌کنند و مهم‌تر از همه، مطابق با خواسته‌های شما هستند، زیرا تناسب اندام همچنان پادشاه است . آن را درست انجام دهید و شما در حال حاضر در نیمه راه هستید. اگر قبلاً با یک برند خاص آشنا هستید و می دانید که چگونه لباس های آن ها برش داده می شود، پس این اطمینان را به مسیر آنلاین بروید و از خانه راحت خرید کنید.

به قدرت بازگشت احترام بگذارید.

قبل از خرید هر چیزی به صورت آنلاین، چاپ ریز را بخوانید، به خصوص اگر تحت قراردادهای ترخیص کالا قرار می گیرد که گاهی اوقات امکان بازگرداندن آن را ندارند. یکی از قوانین اساسی خرید آنلاین این است که هرگز چیزی را که نمی توانید آن را برگردانید، صرف نظر از قیمت آن، نخرید. بهتر است فقط از فروشگاه‌های آنلاینی خرید کنید که حمل و نقل رایگان و مرجوعی را ارائه می‌دهند، زیرا این کار باعث می‌شود از استرس‌های بیشتر شما در امان بمانید.

فروش در طول فصل را بشناسید.

حتی خریداران معمولی نیز از فروش هایی که در طول سال انجام می شود آگاه هستند، زیرا اکثر برندهای بزرگ آنها را در تعطیلات خاصی ارائه می دهند تا مصرف کنندگان را به خرید ترغیب کنند. صبر و حوصله هنگام خرید آنلاین می‌تواند بسیار سودمند باشد، با جمعه سیاه، بازگشت به فروش مدرسه، و روزهای بعد از تعطیلات بزرگ در میان بهترین گزینه‌ها برای جستجوی محصولات ویژه که می‌توانند بسته‌ای از لباس‌های مردانه را برای شما ذخیره کنند.

قبل از رفتن، آفرهای منحصر به فرد ما را بررسی کنید که تخفیف‌هایی را که مارک‌ها به مخاطبان ما ارائه کرده‌اند و همچنین تعداد بیشتری از فروشگاه‌های مورد علاقه ما را فهرست می‌کند.

دیدگاه‌های مطلب